Forum Programowanie c++, delphi Ostatnio aktywny: Nigdy
Nie zalogowany [Zaloguj ]
Pokaż koniec
Wersja do druku | Zapisz | Dodaj do Ulubionych   Wyślij nową wiadomość Sonda:
Autor: Temat: Potrzebna pomoc od zaawansowanych!
cyberstasiu
Newbie
*

Zarejestrowano: 26-7-2008

exclaim.gif wysłano w 26-7-2008 o godz. 23:36 Odpowiedz cytując
Potrzebna pomoc od zaawansowanych!

Witam!
Jestem poczatkujacym programista i niezbyt sobie moge poradzic z problemem, a raczej wyzwaniem jakie zostalo przede mna

postawione przez kolege.
Jest na pewnym forum (Powered by Discuz! 5.5.0) stworzone cos na ksztalt gierki polagajacej na wyszukiwaniu obrazka w

jednym z postow na forum.
Jest to losowo wybierany post, podany jest zasieg tematow (np. od 235346 do 235396). Zostajemy rowniez poinformowani

ze post zostal napisany w ciagu ostatnich 7 dni. Wazna informacja jest tez okreslenie podforum w ktorym znajduje sie temat

(choc akurat tego czasem nie widac <dobrze by bylo zeby program wtedy bral nowa misje na szukanie bo znalezienie posta

w tej sytuacji jest moim zdaniem niemozliwe>;).
Nie jestem pewny w jaki sposob program mialby odnajdywac ten konkretny post, a raczej klikac na umieszony w nim z tej

okazji obrazek. Moze po prostu nazwa obrazka?
Cala rzecz nazywa sie Quest Fairy(znajduje sie w pasku <plugins> na forum). Mozna sie w to bawic na

http://www.l2021.com/bbs/.
Prosze bardziej zaawansowanych uzytkownikow o rzucenie okiem (zdaje sie ze trzeba sie zarejestrowac aby uzyskac dostep

do Quest Fairy).
Mnie niestety kumpel pochowal razem z tym problemem.
Licze na wasza pomoc, jesli jakichs informacji nie podalem to prosze dac znac!

Pozdrawiam
Pokaż profil użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika Użytkownik U2U
Wyślij nową wiadomość Sonda:

Pokaż początek

Sitemap
Copyright © 2005-2007 by coding-portal.com