Forum Programowanie c++, delphi Ostatnio aktywny: Nigdy
Nie zalogowany [Zaloguj ]
Pokaż koniec
Wersja do druku | Zapisz | Dodaj do Ulubionych   Wyślij nową wiadomość Sonda:
 Strony:  1  2  3
Autor: Temat: Uczelnie wyższe
samus
Junior Member
*

Zarejestrowano: 3-3-2006

[*] wysłano w 16-3-2006 o godz. 00:11 Odpowiedz cytując
Uczelnie wyższe

Jakie uczelnie polecacie? Na które uczelnie warto iść wiedząc że nie zmarnuje się 5 lat życia? Napewno na tym forum jest wielu studentów - możecie przedstawić swoje szkoły i ich faktyczny poziom (mam już dość czytania "propagandowych ulotek rozdawanych przez uczelnie...).

P.S Oczywiście chodzi mi o kierunki związane z informatyką.
Pokaż profil użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika Użytkownik U2U
Sorror
Coder

Zarejestrowano: 17-12-2005
Miasto: New York/Wrocław

[*] wysłano w 16-3-2006 o godz. 00:45 Odpowiedz cytując

Ja powiem to co zwykle. Studiuję informatykę i zarządzanie na wrocławskiej Akademii Ekonomicznej. Wybrałem to miejsce aby przetrwać do sierpnia, do wyjazdu. Generalnie bardzo mi się spodobało. Dosyć sprytnie połączyli kierunek informatyczny z ekonomicznym. Dzięki temu dając Ci szansę nauki programowania (tzn poziom takiego cpp jest "dla studentów", więc na wykłady nie chodzę ;-) ), jednocześnie skupiają się na ekonometrii i zarządzaniu. Dobry kierunek jeśli zamierzasz iść w kierunku menadżerskim w branży IT. Jeśli natomiast interesuje Cię praca na niższym szczeblu, powinienneś zainteresować się politechnikami, gdzie materiał z reguły jest bardziej ścisły.

Pokaż profil użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika Użytkownik U2U Ten użytkownik posiada komunikator Gadu-Gadu
Vermilion
Junior Member
*

Zarejestrowano: 16-3-2006
Miasto: Zielonka

[*] wysłano w 17-3-2006 o godz. 19:13 Odpowiedz cytując

oto moja wymarzona szkoła ;)
http://www.stoklosy.edu.pl/
Pokaż profil użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika Użytkownik U2U Ten użytkownik posiada komunikator Gadu-Gadu Vermilion's Yahoo