Darmowe szablony - bramy garażowe - praca Częstochowa - nieżyt żołądka - Jak zrobić stronę - gry.pl - kajaki krutynia - photoshop - kina sony - Pozycjonowanie gdańsk - Odpady - Krynica Morska - bransoletki - Google AdWords - saksofon Yamaha 211
Forum Programowanie c++, delphi - C++ mierzenie czasu
Forum Programowanie c++, delphi Ostatnio aktywny: Nigdy
Nie zalogowany [Zaloguj - Zarejestruj]
Pokaż koniec
Wersja do druku | Zapisz | Dodaj do Ulubionych   Wyślij nową wiadomość Sonda:
Autor: Temat: C++ mierzenie czasu
Eri
Newbie
*

Zarejestrowano: 22-3-2007
Miasto: Śrem

[*] wysłano w 22-3-2007 o godz. 19:11 Odpowiedz cytując
C++ mierzenie czasu

Cześć,
musze porównać czasochłonność trzech algorytmów sortowania. Algorytmy już mam natomiast nie wiem jak zmierzyc ten czas, bo raczej nie stoperem w rece :D
wie ktoś może jak w c++ zrbić aby zmierzyćczas sortowania. Jestem zielona w temacie.
Pokaż profil użytkownika E-Mail Użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika Użytkownik U2U Ten użytkownik posiada komunikator Gadu-Gadu
MitS
Top Coder

Zarejestrowano: 1-1-2006
Miasto: Olsztyn

Nastrój: Uhahany

[*] wysłano w 22-3-2007 o godz. 21:28 Odpowiedz cytując

zainteresuj sie biblioteką <ctime>
http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/ctime/

a sam pomiar np. tak:

Kod:

#include <iostream>
#include <ctime>

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[]){
time_t seconds, seconds2;
seconds = time (NULL);
//------------ tu twoj algorytm
int k;

for (k=0; k<500000000; k++)
cout << k;

//--------------------------------
cout << endl << endl;
seconds2 = time(NULL);
cout << seconds2 - seconds ;

return 0;
}

pozdro

Jesteśmy sami sobie winni zawsze 100% ! Wałki na innych i te nie przespane noce ....
Pokaż profil użytkownika E-Mail Użytkownika Pokaż strony domowej użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika Użytkownik U2U MitS's Aim Ten użytkownik posiada komunikator Gadu-Gadu
Eri
Newbie
*

[*] wysłano w 24-3-2007 o godz. 21:41 Odpowiedz cytując